Thursday, December 6, 2012

Fillojnë provat për përgatitjen e Festivali të Këngës 51 (video)



Dje, në ditën e mërkurë me datë 5 Dhjetor, 2012 kanë filluar provat për përgatitjen e Festivalit të Këngës 51. Provat do jenë të plota me pjesëmarrjen e këngëtarëve, formacionit orkestral dhe orkestres. Ato do të zhvillohen në sallën e provave të Orkestrës Simfonike të RTSH-së dhe do të vazhdojnë deri me datë 11 Dhjetor. Në datat 13, 14, 15 dhe 16 Dhjetor provat do të zhvillohen në Pallatin e Kongreseve.




Këngët pjesëmarrëse:


Nata I (20 Dhjetor 2012)

  1. Selami Kolonja – Ku je?
  2. Rosela Gjylbegu – (tba)
  3. Kejsi Tola – S’jemi më atje
  4. Vesa Luma – S’jam perfekt
  5. Elis Nova - Ajo
  6. Kozma Dushi - Ëndërr mbete ti
  7. Bon bon Band – Humbur
  8. Dr.Flori & Fabi – Jam ti
  9. Merland Kademi – Këtu fillon parajsa
  10. Rezarta Smaja – Ti
  11. Ardian Bujupi – I çmendur për ty
  12. Xheni & Enxhi Kumrija - Arti i një fundi
  13. Arjela Krasniqi – Më thuaj pse?

Nata e dytë  (21 dhjetor 2012)
  1. Arjan Dredhasi – Fluturim i lirë
  2. Adrian Lulgjuraj & Bledar Sejko - Identitet
  3. Hersi Matmuja – Kush ta dha këtë emër
  4. LNYX – Si ty askush
  5. Entela Zhula – Dyert e parajsës
  6. Anjeza Shahini - Love
  7. Kelly – Ylli im polar
  8. Bojken Lako – Lot. Jetë.  Dashuri.
  9. Marsela Çibukaj – Mijëra netë
  10. Valon Shehu – Nuk do të ndal
  11. Ani Çuedari – Më ler një ëndërr
  12. Grupi Na – Sa larg
  13. Flaka Krelani - Tek ti në shpirt

No comments:

Post a Comment