Sunday, February 26, 2012

Eliminohet Maria Prifti nga X factor Albania




Maria Prifti, konkurentja në X Factor Albania në kategorinë e vajzave, grup që trajnohet nga Juliana Pasha, nuk arriti të kualifikohet për fazën e ardhshme që do të zhvillohet live në teatrin e TV Klan-it.
Maria, këngëtarja e re nga Korça më një zë jashtëzakonisht të fuqishëm, vjen nga një familje me traditë muzikore.
Në vitin 2010, Maria debutoi në Festivalin e Këngës në RTSH në kategorinë e të rinjëve më këngën 'Pasuri e pasurive', kompozuar nga Frederik Ndoci. Paraqitja e mrekullueshme në këtë festival i sjelli fat këngëtares dhe kështu ajo arriti të futet në natën e madhe finale të Festivalit të Këngës ku u rendit në vendin e 14-të.
Mediat e mëdha të Eurovizionit vurën shumë shpejt re këngëtarën më një zë të shkëlqyeshëm. Në shume forume dhe sondazhe të Eurovizionit ajo ishte ndër të preferuarat për të fituar Festivalin e Këngës 49 dhe të përfaqëson shtetin shqiptarë në Eurovision Song Contest 2011.




Pasuri e pasurive

Më dorë të mundja kohën t'ndal
bëj në çastin e madhë sa një jetë
Miliona puthje t'i fal, prap nuk ngopem
s'qenka e lehtë
Dashuroj, se unë me shpirt e ndjej
Po s'na del jeta, të gjithë e dimë.
E fal vet vetën, veç mos ta humb dashurinë
oh zot
Njëherë në jetë ajo troket në zemra
është më e bukur sesa vetë ëndrra
e flet me gjuhën e perëndive
mbetet pasuri e pasurive
__________________________________________________________


English translation

Wealth of all wealth

If I could stop the time with my hands
I would do it in a moment as great as a life.
I'd give you a million kisses and still not be satisfied
It's not that easy

I love, because I feel it with my soul
But life is not enough, we all know it.
I give myself up, just not to loose the love
oh god

Once in a lifetime it strikes the heart
It's even more beautiful than dreams*
And talks with the language of the Gods
it remains the wealthiest of all wealths.


No comments:

Post a Comment